יום שני, 17 במאי 2010

מזל שאבא שלי זרק עלי צלחות וגרם לי לשאול שאלות (ועוד יותר מזל שיד ימיני ידע את התשובה)



כדי להכין אותי לחיים  ש"בחוץ", אבא שלי נהג להעביר אותי אימונים במשך שנות ילדותי, חלק מהאימונים כללו בין היתר זריקת צלחות, נשמע מוזר, לא? בזמן שהכי לא הייתי מצפה היה קורא לי "עינת, תפסי" (לרוב זה היה נשמע "עינתפסי" ) תוך שהוא זורק באויר צלחת כמו שהיתה פריזבי, הכל כדי לבדוק ולאמן את הרפלקסים שלי, השד יודע למה (באמת מפליא ששירות הרווחה לא נכנס אלינו הביתה...)

מיותר לציין שצלחות, כוסות וקערות נשברו, והרבה, אפילו צלחות קורנינג שאמורות להיות חסינות משבירה נשברו, אבל האימונים עזרו!
היום אין סיכוי שמישהו או משהו יתפוס אותי לא מוכנה, רק קוראים לי ואני בתנוחת תפיסה.

אבא שלי ניסה גם לאמן אותי במשחקי מחשבה, אבל כאן אפעס, הוא נחל כשלון ובגדול, אם יש משהו שאני לא מסוגלת לעשות זה לנחש ב-21 שאלות מה הוא מחזיק מאחורי הגב, או על מה הוא חושב .
יום אחד הוא אמר לי שיש לו מתנה מעולה בשבילי, אבל כדי לקבל אותה אני צריכה לשאול שאלות, לייתר דיוק 21 שאלות.
גם בחמישים שאלות לא הצלחתי.
הגיע יד ימיני ותוך 5 שאלות גילה מה זה(!!), איזה מזל שאנחנו משלימים אחד את השני...
כל זה היה לפני שלוש שנים, והמתנה היתה ספר, ולא סתם ספר, אלא ספר סופר מתוק!



ומאז אני מכורה, מכורה לבצק סוכר!








מאז, בכל הזדמנות שאני יכולה אני נהנית לאפות ולפסל בבצק הסוכר, לתת מתנות או סתם לפסל בשעות הקטנות של הלילה דמות זו או אחרת...

חברת ילדות שלי מתחתנת השבוע, חברוּת שעברה עליות (בעיקר) ומורדות במשך 20 שנה.
לשבת כלה שלה הכנתי לה מתנה קטנה, טעימה ומתוקה אבל הפעם עם שינוי קטן- במקום עוגת שוקולד טעימה- הכנתי עוגה בצבעים המסמלים את האהבה- לבן ואדום.



וככה זה נראה מוכן:


לצערי, הכלה תפסה רגליים קרות ולא מסכימה לפתוח את העוגה, נראה לה אכזרי מידי להרוס עבודת אומנות  ולכן אין לי תמונה של העוגה חתוכה, אז תדמיינו...

חלי- אם לא את תהרסי את האומנות הזאת, הנמלים יעשו זאת עבורך, קדימה לחתוך!!!!! מקסימום אני אביא שוב את האפרוח הקטן  שבילגן, כמעט שבר והקיא על השטיח של אמא שלך בשבת (לפחות היה בגלל הטופי שהיא קנתה...חחח....) ואת הנסיכה הקטנה- מבטיחה לך שתוך שנייה העוגה אכולה!

חלי וגיא, מאחלים לכם הרבה שנים מאושרות של ביחד, עם זוגיות נפלאה, ריבים בריאים (בואו נהיה כנים, אי אפשר בלי לריב...) וריגושים משותפים!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...