יום ראשון, 15 באוגוסט 2010

מי האמא הטובה בעולם? ממש לא אני...

החופש הגדול לקראת סיום, אני רואה כבר את האור בקצה המנהרה, אני ממש שומעת את שריקת הסיום...(גם לכם זה מרגיש ככה?) בינתיים אנחנו מנסים להנות מכל רגע של ביחד, של טיולים, של כיף וצחוקים, של ריבים ושל גיבוש משפחתי, אני לומדת להכיר את הילדים מחדש, לומדת להכיר את החוכמות שלהם... שבועיים תמימים של טיולים עם הילדים, 24 שעות של ביחד, בלי עבודה, בלי פלאפונים, רק עם חיבור מידי פעם לאינטרנט.

הנסיכה הקטנה שלי היא ילדה מיוחדת, ילדה שנראית כמו אפרוח אבל עם "וואחד" קול, אין סיכוי שלא תשמעו אותה או מתעצבנת או מתפקעת מצחוק, ילדה שקונה נעלי ספורט אבל קוראת להם נעלי קסם כי הן נותנות לה הרבה כח לקפוץ ולהשתולל, ילדה עם הרבה קסם וחוכמה.
באחד מהימים שטיילנו דיברנו שתינו שיחת בנות, והיא בלי בושה (זה מה שיפה אצל קטנים, בשונה מהגדולה שיותר מחושבת במה שהיא אומרת, היא כבר מבינה את עניין "תן-קח") אומרת לי "אמא את יודעת, שאבא הוא האבא הכי טוב בעולם", ואני בטבעיות אמרתי לה "ברור, ואני האמא הכי טובה בעולם"
האפרוחית מסתכלת עלי בעיניים גדולות ועונה- "לא את לא, אמרתי שאבא הוא הכי טוב בעולם".
ואני מנסה לרצות, "אבל באמת לולי, אני לא האמא הכי טובה בעולם?" ומנסה לעשות פרצוף עצוב.
הייתי צריכה להבין שאין לי סיכוי כי היא מייד מסבירה: "תשמעי, אבא משחק איתי, מדגדג אותי, משתולל איתי, כך שלך אין סיכוי מולו. אבל אם תרצי, אני אתן לך הזדמנות, תוכלי לנסות להשתולל איתי, אולי תצליחי, כי אבא ממש מעולה. (כל השיחה היתה תוך אכילת עוגת שוקולד) אבל את יודעת? יש לך תקווה, כי העוגה שלך היא העוגה הטובה ביותר בעולם!"
אני לא אחת שמוותרת, אני לא אפסיד, ועוד ליד ימיני (בינינו? ממש אין לי סיכוי מולו, הוא אשף עם הילדים!) אני מקשה: "אבל מי אפה את העוגה הטובה בעולם אם לא האמא הטובה בעולם?"
האפרוחית מניחה את המזלג, מפסיקה לאכול ואומרת "היא לא עד כדי כך טובה" והולכת בלי לסיים לאכול.

יצאתי קירחת, גם לא האמא הטובה בעולם וגם לא בעלת העוגה הטובה בעולם.

בנושא אחר שאני לא הכי טובה בו בעולם אבל בינתיים מחזיקה מעמד: מבצע "יוצאים מהארון"


לקראת הנסיעה תפרתי תגיות למזוודות (בצורה דיי ערבית אם יורשה לי לציין, ככה זה שמנסים לתפור עם זאטוט על הברכיים כי הוא רוצה לעזור ואפרוחית שרוצה לשמור על אחיה על הרגל השנייה).


והצילום? נעשה בשנייה האחרונה, שיראה אותנטי...
ההדרכה לתגית לקוחה מכאן.
וכדי לחסוך זמן בלמצוא את הדיסקים תוך כדי נסיעה, נתפר מחזיק דיסקים (הפעם אין לי תירוץ לעבודה הערבית, מלבד שלא היה לי כח להכין לבד את פס האלכסון, ולקנות אני לא יכולה...)


מזהים את מוטיב איקאה?
לקוח מהדרכה הזאת.

תודה לכולם עם החיזוקים שקיבלתי על המבצע! אשמח לשמוע איך אתם עומדים בו, אני בינתיים "פיספסתי" קנייה של בדים אירופאים מקסימים ויקרים בטירוף, שבכיתי עליהם כמעט שבוע...(יד ימיני לא היה שותף לבכי, הוא דווקא דיי זרח, לא ברור למה :-O)


ובינתיים אני מחזיקה אצבעות לכל המשפחות באשר הן שמנסות לשרוד את החופש הגדול בחום הכבד...עוד 17 ימים והחופש שלנו מתחיל (לא בכמה הימים הראשונים של ספטמבר כי יש ימי הסתגלות, כנראה למורים ולגננות קשה אחרי חודשיים שלא לימדו, צודקים...ואחרי זה החגים, אבל נחמד לחשוב שזה עוד 17 יום מאשר 37 ימים,לא?! )


יום רביעי, 4 באוגוסט 2010

גמילה, ולא מחיתולים...

שלום, שמי עינת ואני מכורה, מכורה לחנות של חומרי יצירה, לליטוף הבדים בחנות בדים, מכורה לנחלת בנימין ולחנויות הסידקית באשר הן, לאמזון ולאטסי וגם לעוגיות אוריאו ושוקולד, תעיד על כך שותפתי לחדר בעבודה, (מכורה גם לך יד ימיני, אבל זה בינינו).

25 ימים עברו מאז העידכון האחרון...
25 ימים בלי קניות, בלי להסתובב בחנויות,
25 ימים של סבל וגעגוע
25 ימים שבו לא גוהץ כרטיס האשראי (מוטי מהבנק- מקווה לא להשבר בקרוב, תמצא לך בונוס סופשנה מלקוח אחר)
25 ימים תמימים של חשבון נפש וספירת מלאי של הציוד בארון.

אז כן, יש לי בעיה והפעם לשם שינוי אני לא טומנת את ראשי בחול כמו פולניה טובה
אני לוקחת החלטה לקחת את עצמי בידיים ולכריז על מבצע "יוצאים מהארון" (מקווה להצליח להתמיד בו יותר מההחלטות שקיבלתי על עצמי ולא עמדתי בהם, אני חושבת שהחלטה כמו זו שקולה כנגד 35 החלטות, אז בואו ונקרא להחלטה זו החלטה 41).


מה במבצע "יוצאים מהארון"?
להחזיק כמה שיותר ימים בלי קניות של סתם (גם קניות מהאינטרנט)
להתחיל להוציא את הבדים/חומרי יצירה מהארון ולתחיל להשתמש בהם לפרוייקטים שונים (ויש הרבה).
(המבצע לא תקף אם אני נמצאת פיזית בחו"ל, או לאנשים שקונים לי בחו"ל)

קדימה, מי מצטרף אלי?
בבקשה תצטרפו אלי... אני יורדת על ברכי בתחינה, אני צריכה שיחזיקו לי את היד ויעודדו אותי, שלא אסבול לבד (פולנייה נשארת תמיד פולנייה) 
הצטרפתם? אתם יכולים להשתמש בכפתור בשמחה! רק לחצו עליו קליק ימני והוא שלכם.

ומה עם ההתמכרות לשוקולד? פרה פרה, אתם לא רוצים לראות אותי חוטפת קריז  :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...