יום ראשון, 12 ביולי 2009

עוד יום ראשון


יום ראשון זה יום חלש אצלי...קשה לי לקום בבוקר אחרי שבת של מנוחה...קשה לי להרדם בלילה וכל השבוע מתחיל ברגל שמאל...

סדר היום שלי הוא בעבודה דיי שגרתי, מתחילה בפתיחת המיילים של העבודה, מסדרת לי את מטלות המשך השבוע וכשאני רוצה להתאוורר אני לא יוצאת להפסקת סיגריה (כי אני לא מעשנת) ולא שותה קפה (כי יש לי לחץ דם נמוך וזה גורם לי לסחרחורת) אני פותחת את המייל הפרטי שלי ונהנת מההתמכרות שלי... מציאת טכניקות חדשות מעניינות, קריאת בלוגים אחרים ועוד מלא!

קיבלתי עדכון שהבלוג של אילאיל עודכן- אילאיל היא יוצרת מוכשרת עם קומפוזיציית צבעים נפלאה (!!) נהניתי לקרוא ועוד יותר נהניתי לחקור את הטכניקה המעניינת שיצרו הבנות עם קרן שביט (שהבלוג שלה אגב- וואו) בסדנא כיפית- נראה לי לקראת יום ההולדת שלי אני הולכת לארגן לי גם כזאת סדנא...


מסתבר שהטכניקה היא של קלאודין הלמות' באתר שלה יש סרטון איך היא יוצרת את הדמויות המתוקות האלה ואפילו סקיצה!!

מחכה להגיע כבר הביתה לנסות את הטכניקה.. יש לי כבר כמה רעיונות...אם גם אתם תנסו תעדכנו אותי.


אחרי שיטוט גם באמזון מצאתי את הספר שלה-נראה עד מתי אני אתאפק עד שאקנה אותו...
עכשיו אני חייבת לחזור עבודה אחרי הפסקה מרעננת:-)




יום רביעי, 1 ביולי 2009

ישראלית גאה עם צפצפה!!

להיות ישראלי זה לא פשוט- זה לחיות בלחץ יומיומי, ואני לחוצה תמידית...גם כשאין סיבה (אולי זה הזמן לחשוף שאני עם גנים פולניים- רק תנו לי סיבה ואני לחוצה... :-) )

אחד הדברים שלדעתי מאפיינים ישראלים- מלבד כמובן הפלאפל שעושה צרבת ויושב בגרון לפחות שבוע, זה הכביש- אפילו הישראלי המנומס ביותר (גם הישראלי שקורא לעצמו "אירופאי") בסופו של דבר נכנע- תמיד בסוף כולם צופרים.

הצפצפה היא חיינו, או לפחות חיי... אצלי באוטו הצפצפה היא החברה הכי טובה - לא שאני מרבה להשתמש בה אבל רק הידיעה שהיא שם מרגיעה אותי, אך כמו כל דבר טוב, סופו להגמר...הצפצפה שלי הפסיקה לצפצף, מילא זה, אבל היא התחילה לעשות קול של סוסיתא.

מצחיק לנהוג במיני וואן עם צפצפת סוסיתא...

ניסיתי, באמת שניסיתי להסתדר ואפילו הצלחתי לשרוד חודשיים שלשה עד ששמתי לב שמקומי בכביש נדחק לשוליים תרתי משמע, וידעתי שאין מנוס מלהכניס מלהכניס את רכבי למוסך (שזה פוסט נפרד כי על זה יש הרבה לספר)- אין ברירה!!

אני חוזרת עכשיו עם צפצפה גאה (למזלי זה עדיין היה במסגרת האחריות אז לא חרגתי ממסגרת התקציב החודש- בכל אופן לא בגלל הצפצפה), אז אם תשמעו מתחת לחלונכם אוטו עובר מצפצף מגאווה- תדעו שזאת אני :-)

שמי עינת, וזהו יומני היקר, התרפיה שלי לנפש, מן טיפול פסיכולוגי חינם ברשת...
מה מתוכנן? הרבה כיף, סיפורים על המשפחה, על העבודה, על עשייה מסביב ועל הגיגים כאלו או אחרים.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...