יום חמישי, 15 באפריל 2010

הזבל של אחד הוא אוצר של האחר- האמנם?

כשאני רואה מטבחי משחק יפים, אני מזילה ריר, מטבחי פטיט(קישור) למשל- וואו! אפילו באיקאה ראיתי אחד, אבל "דן- חסכן" לא קונה, אלא עושה (אם לא מוצא סבאסבתא שיקנו :) )


חיכיתי להזדמנות... וזאת לא איחרה לבוא, בסוף מצאתי אוצר! ולא סתם אוצר, אלא אוצר מהרחוב!


אחר הצהריים אחד, תוך כדי איסוף הילדים, שמתי לב לשידה עזובה שככל הנראה נזרקה מאחד הבתים, בלי לחשוב, עצרתי את האוטו, הורדתי את חלק מהמושבים והתחלתי לסחוב, לקטן שהמתין באוטו בסבלנות אמרתי שאמא כבר כבר חוזרת.
תוך כדי שאני מנסה להרים את המפלצת שהסתבר דיי כבדה, פתאום אני שומעת "עינת, זו את?"
מה מסתבר? כמובן חוק מרפי, חברת ילדות מגן חובה, במקרה היתה בסביבה, נראתה המומה מיותר לציין.
ואני? מתחילה להחליף צבעים, "אההה, הי! וואו, שנים שלא ראיתי אותך, אה זה? סתם שידה, מהרחוב, לא! אה כן? אההה, למה? אההה שאלה טובה, לילדים.... אני אוספת לתרומה"

נשים את הבושה בצד, נכנסתי לאוטו מזיעה ועם גב כמעט תפוס, טלפנתי דבר ראשון ליד ימיני, להכין אותו נפשית מה אישתו הביאה הביתה הפעם:"הי בובי, נכון אתה אוהב אותי, אבל מאד מאד? לא משנה מה?" והוא מצידו ענה: "למה מה עשית? מה אספת הפעם?" טלפון שני היה לאמא שלי (אמא של מיכל, חברת הילדות שפגשתי,  מכירה את אמא שלי) להקדים תרופה למכה, עדיף שתשמע ממני שהבת שלה אוספת זבל מהרחוב.


ככה השידה נראית לפני:



יד ימיני הפשיל שרוולים, הביא מקדחים (מקדח ומסור חשמלי- יצא לי חרוז יפה , לא רציתי להרוס), ניסר וקדח, יישר והבריג וזה מה שיצא בסוף:



מבט מלמעלה:


שידה-0 ש"ח
קערה: 5 ש"ח
בד- 10 שח מאיקאה
ברז: 0 ש"ח, נשאר לנו מהשיפוץ
כפתורים לגז+דיקטי עץ לגז- 15ש"ח


סה"כ 30 ש"ח!!


תראו מה עוד אפשר לעשות:





מאז נאספו אצלינו בבית עוד כל מיני זבלים מהרחוב ומבתים של אנשים, אבל זה כבר לפעם אחרת...
והמצחיק הוא שהנסיכה הגדולה אמרה ליד ימיני- "אבא, אתה יודע, אם אתה רואה קרטון גדול ברחוב תוכל להביא לי?" למה הוא שאל, והיא ענתה- כי אני רוצה לאסוף כמו אמא- איזה נחת! (בשבילי, ליד ימיני התהפכה הבטן על כמות הזבל שיתאסף בבית!)

קצת תמונות על העבודה הקשה של ה"הנדי מן" שלי:




פגשתי את אותה חברת ילדות בפסח, ראתה אותי ואת המטבח והזמינה אחד גם:)
סופשבוע נפלא לכולם!







20 תגובות:

  1. מטבח מהמם! אני מבינה למה חברה שלך רוצה אחד גם :)
    אם את סתם מוצאת עוד זבל מעניין מהרחוב- תגידי גם לי :)
    אפרת.

    השבמחק
  2. המטבח שלכם יפהפה!! אני גם אוהבת לאסוף זבל, אבל חייבת להודות שעוד לא עשיתי ממנו שום דבר עד היום! :-)

    השבמחק
  3. תמיד אפשר לזרוק אותו שוב ולאסוף חדש- לעשות החלפות :)

    השבמחק
  4. Einat,
    Love it. You are incredible
    Take care
    Debbie 

    השבמחק
  5. יש לך יופי של בלוג ,ואת כותבת נפלא.
    כבר נרשמת לקבלת עידכונים!!

    דליה

    השבמחק
  6. הי עינת,

    אשמח מאוד לקבל כמה תמונות טובות של המטבח, כדי שאוכל לפרסם בילדיסקו.
    שלחי אלי במייל אם בא לך
    artoholicrabbit@gmail.com
    שיהיה יום נפלא
    אפרת (ילדיסקו)

    השבמחק
  7. אין עלייך.
    לגבי הסוכר-אני ממש גאה בך שמצאת.הארוע שלי כבר עבר-אבל אני מראה לכולם את העוגות שלך וממליצה בחום.(והאמת שאין מה להוסיף אחרי שרואים את התמונות)..
    תצליחי.

    השבמחק
  8. מקסים לגמרי!

    השבמחק
  9. זה פשוט מדהים!
    כל הכבוד!

    השבמחק
  10. מקסים, ותודה על הקרדיט.
    ואני איתך שהכי כיף להכין לבד :)

    השבמחק
  11. תודה עופרה, אמנם הלבד שלי לא משתווה ללבד שלך, יש לי עוד הרבה ללמוד :) תתחדשי על הקולקציה החדשה!

    השבמחק
  12. שומרת, חייבת גם לעשות אחד לילדים. אולי בבית החדש...

    השבמחק
  13. YYY, כמה יפה יצא לכם. יד ימין מוצלחת יש לך.

    רק אני לא מוצאת שידה ישנה. כבר חודשים שאני סורקת כל ערימת זבל ברחובות, ואף אחד לא זורק שידה מתאימה. כבר תכננתי להקריב ארונית אחת בבית לטובת מטבח לילדים.
    אבל השבוע האיש הודיע שהוא הביא עצים מתאימית ושאתחיל לתכנן מטבחון. אני מקוה שעפרה לא תכעס, אבל המטבחון שלה בהחלט ישמש השראה כלומר המידות שלה ישמשו השראה.

    השבמחק
  14. הי בתיה,
    אכן יד ימין ראויה!
    אני מסכימה איתך, קשה למצוא, חיפשתי שידה כמה חודשים טובים... אני רוצה עוד אחת לעשות שידת איפור לבנות ואני לא מוצאת!
    בהצלחה בבנייה, מחכה לראות תוצרים!

    השבמחק
  15. הי עינת,
    המטבח מקסים! גם אני בדיוק עובדת על מטבח לבתי הקטנה. ומתקשה למצוא עיגולים לכיריים... איפה מצאתם את הדיקטים?
    תודה, אילת

    השבמחק
  16. הי אילת,
    קניתי את העיגולים במוזה, זה היה במחלקת אביזרי העץ שלהם. ראיתי גם בהובי לובי בגבעתיים.
    אם את לא מוצאת, תני קריאה, אני אבדוק אולי יש לי בבית...
    בהצלחה!

    השבמחק
  17. אגב זבל, מישהי יכולה לסייע לי??

    יש חנוכיה מקסימה שמצאה חן בעיניי ורשום שהיא עשויה מ"פלקטה". מישהי יודעת מה זה החומר הזה? הוא איכותי? רעיל? דליק? מדליק?

    אשמח אם מישהי תענה כי זה ממש קריטי לי.

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...