יום חמישי, 1 במרץ 2012

ליצן קטן נחמד, רוצה אוזן המן?

יש לי בעיה (אני מתעלמת מהתגובה שלכם שבטח נשמעת כמו: "שוב פעם זאת עם הבעיות שלה?")
והפעם זה גם עם אזני המן
לא אוהבת את הגודל של האזניים בחנויות (הכוונה לאזניים שמחוברות לראש- לא לאוכל, כל ילד שנולד אצלינו במשפחה מיד בודקים לו את גודל האזניים עוד לפני אצבעות ידיים ורגליים, יש לנו בגנים אופציה לאזניים גדולות)
לא אוהבת את הבצק של האזניים המוכנות
ובעיקר אאוהבת לקטר.

כבר יצא שכמה שנים אני מכינה אזניים לבד, בגודל הרצוי, בעובי שאני אוהבת עם הבצק שאני רגילה אליו ובעיקר- המילוי המושלם והקל להכנה - הטריו הקדוש מכל- שוקולד נוטלה, השחר ופרה.


אני אוהבת את המתכון של קרין גורן, אך לצערי בכל פעם שאני מכינה אותו אני שוכחת לשים את אחד (במקרה הטוב) המרכיבים- הפעם שכחתי חלב ואבקת אפייה, אופס....
אני בטוחה שהמקורי יותר טעים מההוא שחסר לו רכיבים.

רכיבים: (זה המתכון המקורי- לא השמטתי בכתיבה אף רכיב)
200 ג' חמאה קרה חתוכה לקוביות
2 כוסות קמח רגיל (ולמדייקים מביניכם 300 גרם)
שקית אבקת סוכר
קצת מלח
תמצית וניל
בין1/4 ל-1/3 כוס חלב
אבקת אפייה

אופן ההכנה:
מערבלים בוו גיטרה את החמאה עם הקמח, אבקת אפיה, תמצית וניל ומלח לתערובת פירורית

מוסיפים (אם זוכרים) את החלב כל פעם קצת עד שמתקבל בצק אחיד
חשוב- לעבד כמה שפחות.

בשלב הזה חילקתי את הבצק ל-2
חצי עטפתי בנייר נצמד והכנסתי למקרר לנוח

לחצי השני הוספתי קקאו ועירבלתי את הבצק.
כמה קקאו? שאלה טובה, היתה לי בערך 1/3 חבילה קטנה.

גם את בצק הקקאו להכניס למקרר לנוח.

מרדדים את הבצק המקורר וקורצים צורות.
והפעם ניסיתי את הקורצן המשודרג של מותק,
בשנים הקודמות לא הסתדרתי עם הרגילים, אחרי קריצת וסגירת העיגול
תמיד
אבל תממיד
נזל לי המילוי
כנראה משהו בסגירה לא היה משו.


לשים שחיתות בפנים (שילוב של שוקולדים, שוקולד ציפס וכל דבר משמין אחר העולה על רוחכם - כל המרבה הרי זה משובח)
ובגלל הצורה המיוחדת של אזני ההמן ניתן לקפל אותם בקלות (ובזמן אפייה הם לא נשפכים)

אפשר לרדד את הבצק אחד על השני


להכניס לתנור שחומם מראש ל-180 מעלות בין 11 ל-15 דקות
ויש לכם אזני המן לאכול ולהשמין.

מילוי מושחת של 3 סוגי שוקולד

מילוי שוקולד לבן


נשאר לכם שוקולד לבן? הכניסו לשקית זילוף וקשטו את האזניים אחרי האפייה

voilla


בתיאבון
ופורים שמח!


גם חברות צוות הDT פרסמו פוסטים חגיגיים לכבוד הפורים, כנסו לקרוא!
גלית, עירית, מוניעירית, שרית וגלית, שרית (מיס פטל), יוד.

9 תגובות:

  1. וואאאוווו....מתוקה - זה נראה משולם!
    אני רואה שמצאת בסוף את השימוש המושלם לקופיקו/מיקי מאוס...:)
    אהבתי את הבצק שמעל הבצק!

    תשמרי לנו ביס?
    אפרת.

    השבמחק
  2. הפולניות של פעם(?)היו "שוכחות" רכיב או שניים מהמתכונים שהן היו משתפות.
    האוזני המן נראים נפלא! עם מראה הורס שכזה אפ'חד לא ישים לב שחסר רכיב זה או אחר!
    פורים שמח :-)
    אימוש5

    השבמחק
    תשובות
    1. לא נעים להגיד, גם פולניות של היום לא מנדבות את הרכיבים כל כך מהר...
      שמחה להגיד שאני לא נמנית ביניהן!
      חג פורים שמח, התגעגעתי לקרוא את התגובות שלך :)

      מחק
  3. די, את בטוחה שזה אזני המן? איזה מדהימות...וגם הצילומים נהדרים.

    השבמחק
  4. לא פייר
    פשוט לא פייר
    אבל נראה מדהים

    השבמחק
  5. ואו מעולם לא ראיתי אוזני המן כאלו. איזה כיף שפורים מתקרב שוב...הבן שלי כבר חופר על תחפושת של דמות מסוימת ממשחקי מריו.

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...