יום שלישי, 26 באפריל 2011

וורום, וורום... עיצוב עוגת אופנוע בקלות (יחסית)- חלק 2




לקריאת כל ההדרכות, לחצו כאן


בחלק הראשון של ההדרכה, ציפינו עוגה בבצק סוכר, עיצבנו אותה כמו גלגל וצבענו אותה בשחור.
בחלק הזה נבנה את האופנוע (בזמן שהצבע שעל העוגה מתייבש).
(שאלו אותי למה צבעתי את הבצק בשחור ולא קניתי מוכן, אפשר לקנות וזה חוסך גם זמן אני מניחה, אני התעצלתי ליסוע לחנות...)

 
החומרים הדרושים לחלק הזה:
בצק סוכר פיסולי (הכוונה עם CMC) בצבע שחור, אדום, אפור, צבע גוף
שיפודים
קיסמי שיניים
אבקת איבוק כסופה
אלכוהול 95% (לא חובה, אפשר מים או ויסקי)
חתיכת קלקר או קופסת נעליים


לוקחים 2 כדורי בצק סוכר בצבע שחור


 משטיחים את העיגולים ויוצרים 2 עיגולים שיהיו הגלגלים של האופנוע
(מומלץ בשלב הזה לחרוץ סימנים על הגלגלים, אני שכחתי לעשות את זה והוספתי בהמשך)
מכניסים 2 שיפודים ארוכים לתוך הגלגלים
יוצרים מן צורת טיפה מחתיכת בצק סוכר בצבע שחור וכניסים 2 קיסמי שיניים משני הצדדים
חשוב לפסל בחתיכה מקום קצת מוגבה (מיכל הדלק יהיה עליו)
ומקום קצת מונמך (מקום המושב של הדמות)

 מחברים את שלושת החלקים
נועצים את השיפודים בקלקל (לי היתה רק קופסת נעלים, חוררתי אותה קודם, ונעצתי את השיפודים בה)
לוקחים 2 עיגולים אפורים קטנים
משטיחים את העיגולים ומדביקים בעזרת טיפת מים ומכחול על הגלגל)
- לאלו שמקפידים על הפרטים הקטנים ואוהבים שהכל ישר ומיושר, יכולים לרדד חתיכה אפורה, לקרוץ עיגול ואז מקבלים עיגול מדוייק)
ושוב לגלגל השני
עכשיו אפשר להתחיל לשחק עם חלקי המנוע השונים של האופנוע
עם בצק פיסול בצבע אדום, מוסיפים את החלקים העליונים של הגלגלים (שאין לי מושג איך קוראים להם)
איך?
מגלגלים נחש מהבצק האדום,
משטיחים אותו,
מדביקים אותו בעזרת טיפת מים
 מבט מלמעלה:
 כעת נוסיף פנס בעזרת בזק פיסולי שחור
ואת מיכל הדלק בצבע אדום
מבט מקדימה על הפנס:
יש לכם עוד כח?
נפסל את המושב של הנהג
בשלב הזה ניתן להוסיף פרטים (חירור בעזרת גלגלת או קיסם למשל)





חלקי האופנוע מוכספים, כדי ליצור את האפקט הזה, עלינו לצבוע את החלקים האפורים בצבע כסף (השלב הזה הוא לא חובה, אבל אין ספק שהוא מקפיץ נראות האופנוע)


החומרים הדרושים:
פלטה/צלחת
מכחול דק
אבקת איבוק כסופה
אלכוהול 95% /ויסקי/מים
 נשים בפלטה מעט אבקת איבוק כסופה
נוסיף כמה טיפות של אלכוהול
לערבב
ולצבוע בעזרת המכחול את החלקים האפורים

 (קשה לראות, אבל תסמכו עלי, החלקים מוכספים)

עכשיו לטסות של האופנוע:
נשטיח עיגול שחור
 בעזרת צנטר מס. 1 נחורר
(אם רואים שהבצק נדבק, אפשר לטבול את קצה הצנטר בקצת קורנפלור)

נוציא את שאריות העיגולים בעדינות ונדביק בעזרת טיפת מים על הגלגל
 אופנוע בלי אגזוז?
הצחקתם אותי!
נוסיף גם אגזוז (או לפחות משהו שנראה כמו אגזוז)
כידון:
נגלגל נחש
נכניס תמיכה (קיסם שיניים)
את הקיסם לא נחדיר עד הסוף, על מנת שנוכל לקפל וליצור מקום אחיזה לידיים.
נצמיד
ונחזור על התהליך גם בצד השני

אם צריך, תנו תמיכה גם למקום אחיזת היידים (תלחצו על התמונה להגדלה על מנת שתוכלו לראות ששמתי שיפוד דקיק)

חשוב לשים לב,
כל מה שעושים בצד אחד של האופנוע, צריך לעשות גם בצידו השני... אל תשכחו :)

ההדרכה הבאה תהיה טיפול בנייר אכיל ופיסול הרוכב.
נשיקות,

13 תגובות:

  1. איך פתאום הכל נראה יותר פשוט....

    למרות שאינני עוסקת יותר בב"ס נחמד לראות הדרכות שכאלה

    השבמחק
  2. מממ...

    אם לזה את קוראת פשוט אני פוחדת לדעת מה זה מסובך.

    איך שלא יהיה - זה מקסים!! :-)

    השבמחק
  3. זה מושלם. לא שיש סיכוי שאי פעם בחיים שלי אכין כזה.....
    הילה

    השבמחק
  4. מקסים, העוגות שלך פשוט נהדרות ותודה על ההדרכה המעולה.

    השבמחק
  5. מקסים, מקסים, מקסים!
    תודה על הדרכה מקסימה ו...
    סליחה שאני חוזרת על עצמי, אבל אין לי דרך אחרת לתאר...
    אהה, למעשה הייתי צריכה לפתוח ב...
    תודה על התגובה לתגובה מהרשומה הקודמת!
    אני שמחה שזה הדדי!
    שבוע טוב,
    אימוש5

    השבמחק
  6. דקלה- תודה...

    מקופלת- תודה!

    אימוש5- את מקסימה, תודה :)

    השבמחק
  7. מקסים, מקסים, מקסים!

    השבמחק
  8. עינת,
    המון תודה על הדרכה מצויינת של אופנוע. נעזרתי בה.

    השבמחק
  9. היי עינת! נראה מעולה...
    האם ניתן להכין מראש? איך לשמור? איך להעמיד את האופנוע על העוגה? תודה רבה!!

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...