יום חמישי, 7 ביוני 2012

שבת בבוקר יום יפה

טוב, אז שבת באמת זה בוקר יפה, אני יותר בקטע של לישון בשבת בבוקר בזמן שהילדים הולכים עם אבא שלהם.
לעומת זאת שישי בבוקר זה כבר סיפור אחר...
הילדים בגן
אין עבודה
רק אני והוא
(והשעון מתקתק... אוטוטו נגמרי ימי השישי השקטים)
החלטנו להתפנק
והדרמנו למושב ניר בנים
לקונדיטוריה/מאפייה של אייל מיכאלי
מה היה שם?
קודם הרבה נוף מדהים בדרך

(לצערי לא צילמתי את המקום, אבל תסמכו עלי, המסעדה ממוקמת במקום מקסים!)
ואוכל?
ללקק את האצבעות
גרנולה טרייה עם דבש מעולה

לחם אלוהי שנאפה במקום עם מטבלים ביתיים
ארוחת בוקר מפנקת (אבל די סטנדרטית)

וקינוח שאי אפשר לעמוד בפניו
עוגת גבינה פירורים- לא מה שחשבתם...
מסקנה:
נסיעה לא רחוקה מהמרכז (40 דקות על כביש שש)
טעים
רומנטי
(רצוי להזמין מראש)
חשוב להדגיש לסובלים מהחום שבינינו- יושבים ואוכלים בחוץ- אמנם בצל ויש מאווררים, אבל אני לא יודעת איך יהיה לשבת שם בחום יולי אוגוסט.
מה שכן, אמרה לי האחראית של המקום שבערבי יום חמישי יש מסיבה איטלקית, שווה לנסות...
במדד הפולנייה אצלי המקום מקבל
4 אצבעות מתוך 5

4 אצבעות מתוך 5
(יד ימין הוריד נקודה בגלל החום, אבל משום מה יש לי הרגשה שאם נגיע לשם לאכול ביום חמישי בערב, המקום יקבל את הנקודה שחסרה לו)

סופשבוע מקסים שיהיה, עם המון פינוקים והרבה אהבה,



(אגב, אני לא מרוויחה כלום מכתיבת הפוסט, אני סתם לקוחה מרוצה)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...