יום שבת, 9 במרץ 2013

טעם ילדות חוזר ובגדול! (וגם איך לשדרג עוגה בקלות וקינוח מושחת!)

שוב הגיע סבב ימי ההולדת
הראשונה שפותחת את החגיגה זו הגדולה, לא להאמין איך הזמן עובר ושוב התבגרנו בשנה.
הנסיכה בדרך כלל נותנת יד חופשית, לא משנה לה מה, רק שלא יהיה בצק סוכר ואולי משהו אדום?


באחד האירועים של מותק, טעמתי גליליות
והוא הזכיר לי טעם של פעם, טעם של ילדות
טעם ששכחתי ממנו לחלוטין...

קשישות כמוני בטח זוכרות את הגליליות של פעם-
פעם שלא היה מבחר של ממתקים
היו את הגליליות של רולעדין
חשבתי שהם הדבר שהכי טעים בעולם ושום ממתק לא ישווה לו
(התמונה לקוחה מפה)
היום, אני חכמה ובעלת בלוטות טעם מפותחות יותר
היום אני יודעת שזה ממש לא...
חשבתי שהטעם לא יחזור לי לעולם
עד שטעמתי את הרולים של עלמה

שדרוג עוגה בקלות

מה צריך?
עוגה עגולה
רולים של עלמה
קצפת מתוקה
תותים

איך?
אופים עוגת וניל או שוקולד (במקרה הזה עוגת פילסברי- מה לעשות, צריך לסיים את כל המצרכים במזווה לקראת פסח..)


מקציפים את השמנת המתוקה (לא צריך להוסיף סוכר, עוגת הפילסברי ממש מתוקה- אפילו מידי)
חוצים את העוגה בעזרת סכין ארוך באמצע
ושמים "שליכטה" של שמנת על החצי
חוצים תותים ושמים שוב שכבת קצפת

מחזירים את החלק העליון של העוגה
ומצפים בקצפת מבחוץ ומהצדדים.
ועכשיו ה-שוס
לוקחים את הרולים ומצפים את הצד של כל העוגה


תוך רבע שעה מיציאת העוגה מהתנור
יש עוגה מושלמת

להשלמת המראה, בכל אופן ילדה בת 10, עושים שרשרת וואשי טייפ חגיגית


ולקינוח מושחת (בכל אופן יש סיבה למסיבה)
מפוררים לכוסית עוגת שוקולד

קצפת ותותים

נשיקות
וחוזר חלילה עד שנמאס
לקישוט:
מפוררים קצת שוקולד
תות חצוי וכמובן רול לסיום





איך נראה אחר כל המטבח? מממ...


בתיאבון!

2 תגובות:

  1. איך לא חשבתי על זה!
    רעיון גאוני ופשוט!

    השבמחק
  2. נראה טעיםםםםם, אחלה רעיונות

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...