יום רביעי, 19 ביוני 2013

תרגילים בדחיית סיפוקים (וגם איך להכין חמוצים ותמצית וניל ביתית)

אני הולכת לגלות לכם סוד עלי
אבל שתדעו, מהרגע שאתם קוראים אותו
אסור לכם להשתמש בזה נגדי
(בכל אופן זה סוד, אני יוצאת מגדרי לגלות לכם אותו
וכן, זה כולל אותך יד ימיני... למרות שאני חייבת לציין שהוא מנסה לעמוד בקצב של החסרונות המעלות שלי)
אז אם אתם לא בטוחים,
אני מבטיחה לא להעלב אם לא תמשיכו לקרוא את הפוסט
'פינקי סוור' (pinky swear)

אז מה הסוד הכמוס?
(אני לא פרה ולא סוס)
כשאני נדלקת על משהו, אני רוצה את זה כאן ועכשיו
יש לי אפס סבלנות
דחיית הסיפוקים שלי שואפת לאפס
וככל שאני מתבגרת- המצב רק מחמיר

האסימון נפל לי תוך כדי נתינת הרצאה לגדולה שהיא חייבת ללמוד איך להתאפק
לא את הכל מקבלים מיד
צריך לחכות להזמנות ואז כיף לקבל
(ברקע אני שומעת את יד ימין נקרע מצחוק ספק נחנק)

אותו ערב הוא נקרא לסדר
מסתבר שלדעתו אני זאת שנותנת דוגמה נוראית לילדים
והוא מיד מוסיף "לא במודע" (יש לו מזל, אחרת הוא היה צריך ללכת לישון עם החתולות)
הוא המשיך: "הדוגמה האישית שאת נותנת לילדים, איך אני אגדיר את זה... לא מאפשרת להם ללמוד להתתאפק"

אז אם נשים דברים על השולחן
הוא צודק
(כן, כן, גם גברים צודקים once in a blue moon
או כמו שאומרים- גם תרנגול עיוור לפעמים מוצא גרגר)
שמי עינת
ואני מכורה
מכורה לאי יכולת לדחות סיפוקים
כשהג'וק נכנס, אני אהפוך עולמות שיהיה לי אותו
למשל
החלטתי שאני חייבת למצוא אסימון של פעם, להכין שרשרת וינטג'
הפכתי עולמות ושווקים
ומצאתי

ועכשיו לשאלת המיליון דולר- הכנתי את השרשרת?
פחחחח.....
והרשימה ארוכה (לא אמנה אותה פה אחרת באמת הוא יגיד שהוא צודק כל הזמן)

אז את השלב הראשון בזיהוי התמכרות - עברתי
מה השלב הבא?
להתאפק
איך?
להתאמן!
הדרך הקלה- להכין חמוצים ביתיים (5-7 ימים)
הדרך הקשה- להכין תמצית וניל ביתית (3-5 חודשים)

חמוצים ביתיים
מה צריך?
מלפפונים קטנים
צרור שמיר
כמה שיני שום
פלפל חריף ירוק
מים רותחים
מלח

איך?
שמים מלפפונים בצנצנת
בין לבין דוחפים שיני שום קלופות ופלפל חריף

ממיסים 3-4 כפות מלח בכוס מים רותחים

לא לשכוח צרור שמיר (תודה סבתא!)

ממלאים את הצנצנת  במים (מוסיפים מים אם צריך) עד לסוף הצנצנת
סוגרים
שמים על אדן החלון (איפה שיש שמש)

ומחכים בסבלנות בין 5 ל-7 ימים
טיפ חשוב- לשים צלחת מתחת לצנצנת, המים גולשים החוצה ועושים כתם על השיש

חריף וטעים!

ומה עם תמצית הוניל?

תמצית וניל ביתית
מה צריך?
600-700 מ"ל וודקה
4-6 מקלות וניל
בקבוק זכוכית עם פקק

איך?
חוצים את מקלות הוניל
מוסיפים את הוודקה
שמים בארון
ומחכים

כמה?
כמה שיותר!
(מידי פעם כדאי לתת ערבוב)


בהצלחה לכל המכורות, מחזיקה לעצמינו אצבעות שנצליח לדחות סיפוקים.
May the force be with us



(בין לבין בזמן שאני מנסה לדחות סיפוקים הספקתי לקנות כמה דברים, מבטיחה שקטנים
רק כמה וואשי טייפ חדשים, אבקת אמבוס, כמה חותמות ומנג'טים צבעוניים
אה, גם דפים חדשים וכמה צבעי אקריל.
בקטנה אמרתי?)

4 תגובות:

  1. אני יודעת על עוד כמה רכישות קטנות... אבל סודך שמור איתי...עד הקבר (בכל זאת פולנייה).
    שלך, חברה להתמכרות.

    השבמחק
    תשובות
    1. ששש...
      אגב, גיליתי שאין לי וואשי צהוב

      מחק
    2. חוסר בוואשי צהוב זו סיבה מצוינת לשופינג!

      מחק
  2. במתכון של סבא שלי למלפון חמוץ היה חומץ. ותמיד לא הצליח לי
    אני אנסה את המתכון שלך
    מקווה שיצליח
    תודה על השיתוף

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...