יום רביעי, 13 במרץ 2013

אחד מי יודע? (וגם קינוח מעולה לסעודת החג)

או שאתם אוהבים את פסח או שלא.
במקרה הזה אין באמצע
אני, אם שאלתם, מטורפת על החג הזה
(למרות שיש לי את כל הסיבות לתעב אותו- נולדתי יומיים לפני ליל הסדר ובוא נגיד את זה ככה: אף פעם לא היה זמן לחגוג יום הולדת, אולי בחדר מדרגות שאכלנו ארוחת ערב עם השכנים כי הבית היה כבר נקי לפסח...)

אני יכולה למנות סיבות בכאילו למה אני אוהבת את החג הזה, להשמע חכמה עם יציאה כזו או אחרת
אבל שיטחית אנוכי,
הסיבה היחידה שאין כמו החג הזה
זה האוכל שקיים רק בפסח (או לפחות שאכיל רק בפסח)
עוגיות היין שבזכותן אני עולה 5 קילו ומוסיפה עוד שכבה לישבן
והקוקוס שנכנס כמעט לכל מאפה...
אוי הקוקוס
אוי למתכון בונבוני הקוקוס של "מתוקים שלי"
ואוי ואבוי לי...
(מי שלא מכיר את מתוקים שלי שיתבייש- כל מתכון יוצא מעולה! כנסו כנסו!) 

אזהרת מסע לפני התמכרות- אם קשה לכם כמוני להתאפק למראה קינוחים - קחו את המילה שלי- אל תתפתו להכין את המתכון!

בונבוני קוקוס- רעיון לקינוח כשר לפסח
מבוסס על מתכון של מתוקים שלי עם התאמה קטנה שלי

מה צריך?
לכ-30 בונבונים בינוניים
1 תפוח אדמה בינוני מבושל ומעוך למחית
שתיים וחצי כוסות אבקת סוכר
1 כפית תמצית שקדים
אחת וחצי כוסות קוקוס טחון
צבע מאכל ניאון של מותק
30 אגוזי לוז
300 ג' שוקולד מריר
2 כפות שמן קנולה

איך?
קולפים וחותכים לרבעים את תפוח האדמה
מבשלים בסיר עם מים עד שמתרכך ומועכים
מעבירים דרך מסננת ומצננים.

בקערה שמים את מחית תפו"א + חצי כוס אבקת סוכר (יש לנפות קודם למנוע גושים)
ומערבבים


התערובת הופכת להיות נוזלית (מדליק הא? תהנו מהקסם...)
ממשיכים להוסיף את שאר אבקת הסוכר עד שהתערובת סמיכה ומשחתית (אפשר להוסיף עוד אבקת סוכר עד שתגיעו למרקם הזה- תלוי בגודל תפוח האדמה שבחרתם)

מוסיפים את הקוקוס ואת תמצית השקדים (לא חובה)


כעת ניתן ללוש את התערובת בידיים
אפשר (ורצוי) להוסיף צבע מאכל ניאון החדש של מותק ולערבב
(אני הוספתי לקראת הסוף- ככה חלק מהפרלינים יצאו צבעוניים ויהוו הפתעה לנוגס)
מגלגלים כדורונים קטנים
ונועצים אגוז לוז בכל כדורון

ממיסים שוקולד מריר ומוסיפים לו את השמן
טובלים בשוקולד  (זה נשמע קצת מסובך ובעיקר מלכלכך, אבל כל כך כיף!)
ומחכים בסבלנות לייבוש

ובבוקר מתעוררים לפינוק

אן דן דינו...
מהמרים על בונבון ו-
voilla- מושלם, וכל מילה נוספת מיותרת!

אז בונבוני קוקוס יש.
מה נשאר (חוץ מלאכול ולהתמכר)?
להגיש לקינוח בשולחן הסדר

לכבוד האביב- נוצר שיתוף פעולה עם צוות העיצוב החלומי של נתנאלה
נתנאלה שלחה חבילה מלאת פינוקים
גזרתי והדבקתי
קרעתי והתעצבנתי
כתבתי, שכתבתי ונעצתי





מה כתוב על הפתקים (תהרגו אותי, אני מתלהבת... יש לי קופירייטרית מעולה במשרד- תודה מותק!)
"על ארבעה פרלינים מתבסס הקינוח"
"אחד מי יודע" (על אריזת הקרטון עם פרלין אחד בפנים)

אתם מוזמנים לקפוץ לבלוגים של חברותי המהממות ו כמובן לעשות לייק לקבוצה החדשה על מנת שתוכלו להתעדכן מתי מתפרסמים רעיונות חדשים ולקבוצת הפייסבוק של קישקושיאדא.
הצוות של נתנאלה: קרן, יעל, טניה, רותי, הדר, ענת
הצוות של מותק: מוני, גליתאיריס, רביד, שרית, פז, יוד

יש לכם עוד רעיונות מה לכתוב? תכתבו בתגובות- שנוכל ליישם לקראת החג!

חלק מהחומרים:
תמצית שקדים של מותק
דף דו"צ ורוד ופרחוני של mylittleshoebox
דף דו"צ וורוד ובמבי של mylittleshoebox
דף דביק עם חיתוכיות אביביות של pretty little things
וואשי טייפ מנתנאלה ומותק
קשיות מניר בצבע מנטה


חג שמח, פריחה נעימה והמון שמחה!

אגב, אריזת הקרטון עשויה מגליל נייר טואלט - אין צורך לקנות משהו פנסי במיוחד



מקשטים עם מפית חתוכה, נייר מדוגם או נייר משי, מדביקים וואשי טייפ- וזהו!
פשוט לא? :)


5 תגובות:

  1. איך אני אוהבת קוקוססס ושלך מעוררי תיאבון לגמרי! פסח הוא לחלוטין החג שלי, רק חבל שיש בזה כל כך הרבה קלוריות.... אני שמחה שיצא לנו לעבוד יחד על פרוייקט משותף, היה כייף גדול!

    השבמחק
  2. משגע!!
    נראה טעים בטירוף!!!

    השבמחק
  3. קוקוס ואגוזי לוז...יאמי!!!!!!! נראה משגע וטעים ואהבתי את האריזות

    השבמחק
  4. כל הפוסטים שאני רואה עם מתכונים של קוקוס הורסים אותי, רק מלקרוא אותם אני מרגישה שהשמנתי כמה ק"ג.. זה נראה מדהים וטעים ביותר!!

    השבמחק
  5. פוסט מקסים.. עכשיו בא לי עוגיית קוקוס או עוגת קוקוס, משהו עם קוקוס...
    האריזה גורמת לי להסתכל על הגלילים עכשיו אחרת לגמרי, אני חוששת שמעתה אני מתחילה לאסוף גם גלילי נייר טואלט. הבעיה רק איפה לאחסן אותם.. :(

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...