יום שלישי, 14 בינואר 2014

הבלוטות (במלעיל) של השכנה גדולות יותר

אומרים ילדים קטנים צרות קטנות, ילדים גדולים צרות גדולות?
אז הרשו לי לנסח מחדש- ילדים קטנים פה גדול, ילדים גדולים - פה גדול!
ולא, הכוונה לא פה גדול באוכל
הילדים שלי ממשיכים בסירוב שלהם לאכול (הם כבר הגיעו לרמה שגם שניצל כבר לא בא להם לאכול, למען השם! הילדים שלי חיים מאוויר, לפולנייה שבי קשה להתמודד, אבל נו מילא, אני משאירה את הדאגה לסבתא שלי שדואגת להזכיר לי כל יום לבדוק מה הם אוכלים ולמה הם לא אוכלים)
אני מדברת על פה גדול.

למשל היום יורד גשם
גשם זלעפות
רוח קרה ואפילו ברד (טוב, לא היום, אבל היו ימים)
הנסיכה מחליטה שלבית הספר היום היא מסכימה ללכת עם חולצה ארוכה (באמת תודה) אבל עם סנדלים
למה?
"כי ח-ם לי!!!!!"

לאביר לא מתחשק לגרוב גרביים כי הצ'ופצי'קים ליד האצבעות מציקים לו
והתווית של המכנסיים לא נראית לו
אה, והחולצה לא נעימה
יוצא שהוא מתלבש, מתעצבן, מתפשט תוך כדי צעקות "איה מציק לי" "חם לי" נמאס לי"

היחידה שסובלת בשקט זו המתבגרת. היא בשקט יוצאת בלי סוודר, כי היי, יש לה צעיף.

מאז חודשו כללי הבית,
אסור להגיד ליד אמא:
לא נוח לי
חם לי
די!
לא רוצה
אוף
אני לא רעב (בזמן האוכל)
אני רעב (אחרי שהמטבח נסגר)

רק חבל שלא הוספתי לכללים שלאמא כן מותר להגיד את כל אלה, מאז נתפסתי מסננת חלק מהמשפטים מתחת לשפם...

***************************************************

ילדים הם סקרנים מטיבעם, אני מניחה שגם שלי כאלה
הנסיכה בבריכה בוהה בגברת מסכנה שככל הנראה היה לה קר
(מה לעשות, חורף, בריכה, תעשו אתם 1+1)
ושואלת את יד ימיני למה יש לה בלוטות (יש לקרוא במלעיל) בציצי
אם גם לה יהיה ציצי כזה גדול, והאם זה נוח
ולמה לאמא יש קטן
האביר מצידו הסביר לה
(כן, כן, היה דיון משפחתי סביב הנושא, וכל זה בבריכה)
אמא לובשת חזייה כדי שהציצי לא יפול לה,
אני יודע כי המתבגרת הראתה לי תמונה של אחת שהציצים נופלים - היא לא לבשה חזייה.
#חינוך-מיני-מגיל-צעיר

****************************************************

מוסר השכל - להקשיב לאמא כשהיא אומרת ללבוש סוודר שלא יהיה לך קר, זה פותר המון בעיות- החל מקירור וכלה בבלוטות (לא לשכוח לקרוא במלעיל)

(לא שיש לי בעיה עם זה כן? אני מעודדת נשים שמתחברות לאופנת הבלוטות)



4 תגובות:

  1. אני טוענת שכדאי לבוא עם אוירה של "אלו בכלל לא הילדים שלי" ורק לאסוף אותם באוטו בחזרה (-: את לא לבד...
    ולגבי הצ'ופצ'יקים בגרביים - פשוט לגרוב אותם הפוך כשהצ'ופצ'יקים כלפי חוץ ואז ימצאו משהו אחר לקטר עליו...

    השבמחק
    תשובות
    1. גאונה!!!!
      תודה, נוסה בשבץ ונרשמה הצלחה מדהימה!!!!

      מחק
  2. פעם ראשונה שאני כאן ואת......
    מ ל כ ה !!
    נקרעתי מצחוק!!!

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...