יום חמישי, 10 בדצמבר 2009

שו הדא כדורגל חופים?

אולי זה חור בהשכלה... אבל אני לא ידעתי על קיומו של ספורט בשם "כדורגל חופים".
שיטוט מהיר באינטרנט לימד אותי על קיומו של ספורט זה, מסתבר שיש בו אפילו אליפות, נכון מרגש? :-)
איתן ונועם, שני אחים (תאומים) מקסימים חגגו יומולדת 6, הגבגברים חולי הספורט , הזמינו כמיטב המסורת השנתית, עוגת כדורגל חופים
איזה כיף היה להכין את העוגה!
אין כמו להיזכר בחול הים (העשוי ביסקויטים), בגלים המרשרשים (טפט) ובמטריות (מבצק סוכר), אוירת קיץ!



(סליחה על איכות התמונה- צום בלילה)
קצת תמונות על התהליך של האפייה והקישוט:
סידור החומרים לקראת הבאלגן


קדימה בלאגן!!!!







עטיפת התבנית בנייר פרגמנט שהעיסה לא תידבק ותטפטף (תסמכו עלי, שכחתי כמה פעמים לצפות בנייר פרגמנט, העוגה נדבקה והיה שישו ושימחו בתנור)







הריח מתחיל להתפשט במטבח, איזה ריח!
וכמובן לא שכחתי להוריד קצת מהעיסה לילדים שלא יאכלו לי בבוקר מהעוגה של איתן ונועם- ושוב, גם פה מדבר הניסיון...














חשוב לזכור לפעם הבאה: ל-צ-ל-ם-!-! באור יום, בתאורה נורמלית ולא בצורה מאפנע!!!





לעוגה הקודמת של התאומים:














תגובה 1:

  1. איזה כיף שיש חברה שיודעת להכין עוגות כאלה מדהימות!!!!!!
    אני אישית קיבלתי מידע על העוגה בזמן שחיכיתי עם התאומים ואמם לבואם של יהודה - הדוד של התאומים ורונית כשחזרו מבואנוס איירס.

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...