יום חמישי, 4 במרץ 2010

איזה טירוף!

האח הגדול משגע אנשים לא נורמלים- את זה אני מבינה, אבל אנשים נורמטיביים (שאני מכירה) ההולכים ברחבי העיר או במסדרונות המשרד ומנסים לשכנע את העוברים והשבים (במקרה הזה אותי) להצביע לאלירז כי העולם התחתון השתלט על סער?
לאן הדרדרנו....

הבטחתי לעצמי שלא אפרסם פוסט על האח הגדול, ואני לא נשברת- זהו פוסט על השיגעון ועל ההשתלטות של העולם התחתון על הנושא שאני לא יכולה להזכיר את שמו.

האמת? אני לא מבינה את המחנות ואני לא מעודכנת במי הכי שווה/ביצ'/מגעיל/נחמד/אדיב וכו', אני רק מבינה שהכניסו עכברים לבית סגור, ניערו טוב טוב וראו איך הם מסתדרים- לפי מה שמספרים לי פה אנשים- היתה אחלה תכנית!

היום ב22:00 זה נגמר, שהחיינו!

וכמעט שכחתי- אל תשכחו להצביע לאלירז - שילחו את הספרה 2 ל-2020.

עדכון: אלירז (הטוב) ניצח, השלום והשקט יכולים לחזור למחוזותינו ואפשר להמשיך לעבוד בנחת ובלי לחץ :)

2 תגובות:

  1. באמת???????
    אני כנראה חיה בארץ אחרת.........
    לא שמעתי כלום על הנושא ואף אחד לא שכנע אותי, לא חלק איתי את דעתו ואפילו לא הודה בפני שהוא רואה את התוכנית הזו
    רק היום גיליתי שכבר הגמר כשבמהלך החדשות היה שעון טייימר עם שהורה שעוד 15 דקות זה יתחיל.
    ניהיתי מעופפת לגמרי?

    השבמחק
  2. יש מצב שאת לא מהארץ, כי בסביבה שלי ובמיוחד השותפה לחדר בעבודה עם משפחתה היתה בטירוף לנושא, הורמו טלפונים, ממש הפגנה היתה!
    החשוב הוא שהכל מאחורינו...

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...