יום שני, 4 בינואר 2010

להתראות דלקת ריאות, שלום לרופאת שיניים...

עכשיו אפשר לנשום, כמעט נגמרו הרדיפות ברחבי הבית לקבל תרופה תוך צרחות של הנסיכה הקטנה- "הצילו הצילו, מי יעזור לי, אני מרגישה טוב, אני לא חולה, אני לא צריכה תרופה"

לנסיכה הקטנה יש/היה דלקת ריאות קלה, בשבוע האחרון היא בילתה בבית, עם סבים וסבתות, עם אבא ואמא, זה היתרון, החסרון הוא בנתינת התרופות, בדיקת החום והגירוד מהרצפה בזמן היותה מרוחה "קרעכצן".

אחזור לעניין הרדיפות, כשסוף סוף הנסיכה נתפסת, היא מנסה לשכנע למה היא לא צריכה לקבל תרופה- היא הרי בריאה- והשיעול? מי משתעל בכלל? הריאות שלה נקיות מליחה ובעצם הרופא לא מבין! היא יודעת- כי היא כבר בת שלש וחצי...
וכשזה לא מצליח לה, היא מנסה להתמקח ולחליט בתנאים שלה איך היא תקבל את התרופה: "אני רוצה לשבת" אחרי שהתיישבה "אני רוצה לעמוד" או בעצם "אני רוצה על הכסא בסלון" או "מול הטלויזיה", גיוועלט!

לתומי חשבתי שאם עשיתי את הקורס בניהול משא ומתן לתואר השני, (שאגב היה מאד מהנה! ), המודל אמור לעבוד בחברות מול הבוסים הגדולים, בדיוני שכר, בקונפליקטים בין בני זוג ואפילו בפתרון בעיות בינלאומיות - כך לפחות טוענת המרצה שלי, דר' צפירה גרבלסקי- אצלי גורנישט!  עם הילדים , המודל דורש שיפור!

אחרי התייעצות עם גורמי מביני עניין (בן זוגי) הוחלט ללכת על מודל השוחד- תן לי ואתן לך- קחי תרופה קבלי סוכריה, בינתיים זה עובד- אמנם לא חוסך את הריצות אבל עובד!

להתראות דלקת ריאות, שלום לרופאת השיניים, אבל זה כבר סיפור אחר, בואו רק נגיד שרופאת השיניים רשמה בכרטיס של הנסיכה- מתנגדת לכל טיפול ואף נושכת (לאילו מביניכם שלא מכירים את הייצור המדובר חייב להבין שהילדה היא גוזל קטן, נראית אפרוח לא מסוכן ולא מזיק לסביבה :-) )

ואפרופו הנסיכה הקטנה- זוכרים איך לימדו אותנו בגן "חבל על כל טיפה" ?
מסתבר שהקמפיין חזר לגני הילדים, רק שוּנָה טיפה לשיטה קצת יותר אגרסיבית "נגמרים המים בכינרת".
הנסיכה מסרבת בתוקף להתקלח בתואנה שנגמרים המים בכינרת ואם הגננת אומרת היא יודעת- כי היא מבינה (ברור!). 
אז אני בעד מקלחות משפחתיות, זה תורם להווי המשפחתי ומגבש, אבל הצעקות מחרישות האזניים בסיום האמבטיה עם פתיחת הטוש לשטוף את הזוהמה היומית היא בלתי נסבלת, אז עד שתתמלא הכינרת או יום גשום, רק בריאות!

*לא שכחתי את החלטת השנה הלועזית החדשה,
שיעור שבועי מספר 1
הנסיכה הגדולה לימדה אותי אחרי ביקור במוזיאון האדם והחי, שתינוק קנגרו נולד עיוור (!) בגודל 1-3 ס"מ, היונק מזהה את אימו לפי ריח גופה! (אתר גן גורו)
בוויקפדיה לא יודעים, אבל מסתבר שכל ילד בכיתה א' יודע זאת,
אתם ידעתם?





**יש לי הרבה דברים ויצירות להראות- בקרוב אני יעלה הדרכות, רק מסיימת את תקופת הבחינות...
***בעניין הפוסט הגברי, לא שכחתי, אבל מסתבר שמאז שהכרזתי עליו, אתם הגברים מתנהגים מאד יפה ולא מאפשרים לי לצלם אתכם בזמן הACT, מקווה בקרוב שאצליח :) מקסימום אשתמש בדוגמן הבית...

2 תגובות:

  1. פוסט גברי?
    כנראה פספסתי...
    במה עסקינן?
    יעל

    השבמחק
  2. חחח...בפוסט הקודם או לפני הבטחתי פוסט גברי- מסתבר שיש לי כמה קוראים גברים, משום מה אני לא מצליחה לצלם אותם... מוכנה לנדב את דוגמן הבית שלך? :-)

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...