יום ראשון, 17 בינואר 2010

לשחק באש

אני יודעת שלשחק עם אש זה מסוכן, אני זוכרת איך אבא שלי היה מספר לי שהייתי קטנה שכל מי שמשחק באש, עושה פיפי במיטה בלילה- ממש האמנתי לזה! (אבא שלי בחור אמין)

לקח לי הרבה שנים לנסות להדליק את הגפרור ועוד יותר הרבה זמן להרדם בלילה שמא יברח לי...

אבל מאז עברו להם שנתיים שלש, גדלתי והבנתי שאמנם זה מסוכן לשחק באש, אבל אם עושים את זה נכון- יוצאים דברים מגניבים, ולא בהכרח רטובים :-)



אז ככה עושים* (שיעור מספר 3 מההחלטה לשנה החדשה):

קניתי בד אורגנזה
גזרתי לפרחים על פי סקיצה שציירתי ביד


גזרתי בערך 6 פרחים


ועכשיו מגיע הקטע המסוכן והכיפי**, נא לוודא שיש ביטוח נגד שריפות והרבה חומר נגד כוויות...ואם יש מטף אש- זה לא יכול להזיק...
שרפתי את הקצוות של הפרח באש- אבל שימו לב! זה נשרף בקלות מאד! שלא תגידו שלא אמרתי!


תפרתי את השכבות עם חרוזים


תפרתי לקוקיה שהיתה לי על הראש באותו רגע כי התעצלתי לתפור סרט  או לחשוב על שילובים שיתאימו עם האפור (לנסיכה הקטנה המאותגרת מבחינת אורך שיער אני הולכת לתפור את הפרח על סיכה שתהנה גם היא)



et voila!

ניסיתי לצלם, ועוד פעם ניסיתי, וכמעט התייאשתי! קשה לצלם בלילה לבד...כולם כבר ישנים, אין מי שיושיט יד :-(



עד שצלחתי! יששש!


טוב נו, לא בדיוק הצלחתי, אבל כמעט...


שעורי בית לעצמי: להכין סרט לבנות בצבעים צעקניים יותר- לדעתן שחור ואפור זה לא צבע נחשב ובטח שלא מתאים לפרינססות, הן רוצות משהו מיוחד, צבעוני, עם אמירה(!) לכו תבינו את הילדים של היום....

לא יכולה לחכות לשאר הפרחים ושאר רעיונות שיש לי בראש להכין, אחרי יום שישי אני חופשייה ומאושרת- אין יותר דחיות, אני חייבת להגיש את הסמינר לתואר, ואז המסיבה הגדולה תתחיל, איזה כיף!

*את הרעיון מצאתי היכן שהוא בשיטוטי באינטרנט ולצערי אני לא מוצאת את ההפניה אליו- אשמח אם תוכלו לעזור לי למצוא את הקישור האובד...

**ילדים מתחת לגיל מסויים- לא לנסות ללא השגחת הורים!

2 תגובות:

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...