יום חמישי, 7 בינואר 2010

גם אתם מריחים?

יש לי הרגל מגונה, טוב נו, יש לי כמה, אבל לא זה העניין עכשיו- אני אוהבת להריח, כל דבר.
נשמע פריקי? אתם לא טועים!
למשל אין סיכוי שאוכל חדש ייכנס לפה שלי לפני שיעבור הסנפה או שתיים על ידי אַפִּי, אם הוא לא עובר את מבחן ההרחה- אין סיכוי בעולם שאני אוכל אותו.
אני אוהבת את הריח הטרי של האויר אחרי שהאבק נשטף על ידי הגשם, וגם את הריח של הרחובות הנקיים לאחריו,  את ריח המאפים במאפייה, את ריח החלות של שבת הנאפות בתנור, את ריח הספרים המאובקים בחנויות עתיקות, ותאמינו או לא גם את ריח הסידקיות של פעם- אני יכולה לבלות שעות בחנויות עם ריח "של פעם".

וכמובן את הריח של כפות הרגליים המיוזעות של הגוזלים שלי, אל דאגה- לא של סתם ילדים ברחוב, אני לא עד כדי כך פריקית...

אבל הריח ששם את כל הריחות בכיס הקטן שלו זה הריח של תינוקי חדש, הריח המתוק והטרי של "ישר מהניילון", זה שאחרי חודש מתנדף... לו רק הייתי יכולה לבקבק את הריח הזה!

למזלי בתקופה האחרונה הייתי אני מוקפת לידות והריח של התינוק הטרי נישא באויר, אחחח! איזה ריח! אתם הרחתם?

זכיתי להכין עוגה לבריתה של חברה, רציתי לנסות להכניס את אוירת הריח המתקתק לתוכה, את ההרגשה של אויר טרי ונקי, את ההרגשה של להיות בעננים כשמצטרפת גוזלית חדשה למשפחה, חשבתי וחשבתי, קיבלתי השראה מספרים, מהחוברות של טלטלים, ולבסוף התקבלה ההחלטה ללכת על עוגה חלומית של פייה מקסימה שיושבת לה בין העננים, עם שרביט קסמים, מבט כובש והריח! אוי הריח! :) 




















אפרופו לבקבק ריח, לא יכולתי לא להעלות את הסרטון הנוסטלגי הזה...


מה אתם אוהבים להריח (מלבד כפות רגליים מסריחות :-) ) ?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...