יום שישי, 29 בינואר 2010

מישהו ראה את האפרוח שלי?

בתקופה האחרונה האפרוח הקטן נושם, אוכל, שותה, משחק ואפילו נוהג באוטו לצלילי החבר הטוב שלו "אובל הבולבל" או בשפת המבוגרים יובל המבולבל (חייבת לציין שזה לא לרוחי, הייתי מעדיפה את דודו פישר, אבל לפחות הוא עדיף על איציק הליצן), כל כוכב שהוא רואה הוא צועק בולבל...

בוקר אחד באוטו, בדרך לגן, שמנו לב שהילדון מדקלם את השירים של "אובל" מההתחלה ועד הסוף, ובצהריים כשהחבורה כולה חוזרת הביתה, הבנות עושות הופעה ובה האפרוח מככב, שר ורוקד "אובל".


זוכרים שסיפרתי לכם שתקופת הבחינות שלי נגמרה? שסוף סוף הגשתי את פרוייקט הסיום שלי לתואר?

הפרוייקט הראשון שהחלטתי לעשות מהרשימה הארוכה שהצטברה לי, הוא הוילון לחדר של האפרוח.
זוכרים את הכסא ששיפצתי לחדר? הוילון נתפר בהתאמה אליו.




הוילון נקנה באיקאה, במקור הוא מאד ארוך, כל מה שהיה לעשות זה לגזור ישר (אוף, עד כמה שפעולה פשוטה יכולה להסתבך! זה היה קשה! אתם לא מאמינים מה היה עלי לעשות! לשכב על הרצפה, להניח מסביב לוילון דברים כבדים, לנסות ליישר את הוילון, והאפרוח שהתלהב ממשהו גדול על הרצפה והחליט שנורא יהיה כיף לקפוץ על זה תוך שהוא מחליק ונופל על הראש....),
להכין סקיצה של כוכבים, להעתיק לבד ולגזור (פעם ראשונה התנסיתי בפליזלין-מקשיח בד, היה מעניין אבל עם מסקנה- פליזלין דו-צדדי), 


לתפור את הכוכבים הכתובים בתפר זיג זג צפוף לוילון.


והוילון מוכן- תוך שעה הוא כבר היה תלוי.

המעניין היה לראות את התגובה של האפרוח, הוא נכנס לחדר וצעק- אואב בולבל! (כוכב מבולבל) ומאז יש לנו מקום מחבוא חדש...
(האמת? בכלל לא חשבתי על יובל שהכנתי את וילון, העדפתי צורת כוכב על עיגול, הרבה יותר קל לתפור כוכב...)

מישהו ראה את האפרוח? איפה אתה?

(בשלב הזה האפרוח מנסה לא לצחוק בקול ועושה קוקאיקו...)

ולסיום איך אפשר בלי שיר:
"עגבניה בתוך הכובע, נעל במקרר,
חילזון קופץ לגובה, ספר מדבר,
הפרחים עושים מקלחת והכלב שר,
יש לי על הראש קרחת ואני עכבר,
שטויות שטויות, שטויות שטויות,
שטויות במיץ עגבניות..." יובל שם טוב- יובל המבולבל

**ביקרתי בנחלת בנימין,


יש למה לחכות :)


סופשבוע נעים וחמים! ט"ו בשבט שמח!




תגובה 1:

  1. חחחח איזה מתוק הקטן והוילון יצא מקסים! כל פעם שאני רואה יצירתיות כזאת של אמהות אחרות שבאה לידי ביטוי אני מרגישה אמא בטטה. יובל המבולבל מככב אצלנו גם, השיא היה ששרתי שירים שלו מתוך שינה (כך ציין בפניי הבן זוג במבט מודאג)

    השבמחק

אני יודעת שאתם שם קוראים את מה שאני כותבת, אשמח לקרוא את תגובתכם, או סתם תגידו שלום :)

i am more than happy to know what you think, please write :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...